Od 14. do 20. června 2021 proběhne v České republice akce 7 dní Peugeot Professional. Nabídka je určena pro firemní zákazníky, kterým poskytne k nákupu užitkových vozů značky Peugeot tři atraktivní výhody.
České domácnosti využívají k financování nových aut operativní leasing stále častěji. Zatímco předloni činil jeho podíl na financování nových vozů jen 10 %, loni už narostl na 28,2 %. Vyplývá to z výročních zpráv České leasingové a finanční asociace. Podle společnosti Arval, která operativní leasing v Česku poskytuje, mění tuzemští řidiči v důsledku probíhající pandemie své nákupní chování.
Na výstavbu dobíjecí a plnící infrastruktury včetně nákupu vozidel na alternativní pohon veřejnými dopravci, kraji, městy a obcemi by v letech 2021 až 2027 mělo jít nejméně 16,45 mld. Kč.
Jak ušetřit plavecký bazén oleje, co dokáže digitální dvojče a k čemu jsou chytré rukavice? Nejen na tyto otázky nám odpověděl Ing. Filip Koliáš, vedoucí Centrálního technického servisu ve ŠKODA AUTO. Vydali jsme se s ním za praktickými příklady toho, co výrobu i péči o planetu posouvá dál:
V nejisté době mění firmy přístup k zajištění mobility svých pracovníků. Jedním z trendů jsou flexibilní pronájmy automobilů. Podniky i živnostníci je využívají podle aktuálního vývoje zakázek, který je během pandemie v řadě oborů velmi rozkolísaný. Auta si pronajímají od leasingové společnosti jen na období, kdy je skutečně potřebují. Například leasingová společnost LeasePlan má pro tyto účely vyčleněnou flotilu automobilů, kterou nově rozšířila o vozy kategorie SUV.
Peugeot je nejstarší stále fungující automobilovou značkou na světě. Nedávno oslavil úctyhodných 210 let. Také jeho logo toho hodně pamatuje. Značka ho používá už od roku 1850. V průběhu let se však desetkrát změnilo. Letos v únoru se objevil jedenáctý lev a vystřídal svého předchůdce, který mu po letech vlády předal žezlo.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...