INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Firmy

ino12
7. srpen 2019

Pro naše zákazníky se nic nemění. Veškeré smlouvy zůstávají v platnosti a innogy bude i nadále spolehlivým dodavatelem energie na českém trhu. Z ČR vůbec neodcházíme. Naopak, budeme nadále velmi aktivní na trhu. 

ceskolipsky zavod modus
1. srpen 2019

Firma Modus, největší tuzemský výrobce LED svítidel, investoval do nové výrobní linky na zpracování hliníku. Sortiment kancelářských a průmyslových svítidel tím rozšiřuje i o sériovou výrobu vlastních hliníkových svítidel. Nová technologie si v českolipském závodu vyžádala investici v řádu milionů korun, v posledních pěti letech investovala firma do modernizace své výroby již celkem přes 160 miliónů.

Valeria Gazdova
29. červenec 2019

Na ženské rty patří správná rtěnka. To dobře příslušnice něžného pohlaví vědí. Ale jen vybrat vhodný typ a odstín nemusí stačit. Rozhovor s Valérií Gazdovou, ředitelkou marketingu česko-slovenské značky Dermacol, prozradí o nezbytném artiklu v dámské kabelce mnohem víc.

Jan Kroupa
29. červenec 2019

Léto nabízí nespočet příležitostí k rekreaci, k obnovení sil i lenošení, které si občas skutečně zasloužíme. Natáhnout se k bazénu na vlastní zahradě, otevřít knížku, listovat časopisem nebo jen pozorovat stromy, kresbu slunečních paprsků a vychutnávat si okamžiky, kdy nezvoní mobil, neodpovídáte ve stresu na maily či neutíkáte se zpožděním na další obchodní jednání. Víc někdy nepotřebujeme. Abychom se však mohli radovat dokonale, musíme se o bazén dobře starat. 

Jan Zykmund
29. červenec 2019

Dovolené nejsou jen o zájezdu do exotických zemí. Mnoho z nás miluje chvilky ticha na chalupě, koupání, houbaření a večerní posezení u táboráku s kytarou, buřtíky, pivkem a... A slanými brambůrky a podobnými takříkajíc nezdravými drobnostmi, jimiž si čas od času zpestříme uspěchaný život i jídelníček. V takové chvíli je určitě dobré si pošmáknout, poveselit, dát nějaký vtip k dobrému a na zdvižený prst výživových poradců nemyslet. Malé prohřešky zdraví neublíží, k pohodě naopak přispějí. Na letošním vyhlášení soutěže Marketér roku v Praze jsem se potkala s Janem Zykmundem, generálním ředitelem rodinné společnosti Jan Zykmund, držitelem jednoho z ocenění. Vyrábí solené brambůrky a nyní i různě ochucené tzv. kroužky, které zpestří pohoštění při jakékoli příležitosti. Navázali jsme na povídání z loňského vydání Fresh Time...

interaction 1233873 960 720
29. červenec 2019

Velká řada firem bere marketingové aktivity jako nedílnou součást svého podnikání. Co ale dělat, když stávající strategie nepřináší očekávané výsledky, nebo již zkrátka nestačí růstu podniku? V takovém případě je na místě uvažovat o jejím restartu.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3