INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Firmy

IMG 0301
20. srpen 2019

Jana a Martin Erbovi jsou jednateli společnosti AC-T servis, spol. s r.o. Tu kdysi založili takříkajíc v garáži, když se rozhodli prodávat kliky a dveřní kování rozmanitých výrobců jak řemeslníkům, tak třeba do obchodních řetězců, architektonickým studiím a dalším subjektům. Zkušenosti s řemeslníky tedy měli, a postupem času zjišťovali, co právě těmto profesím na českém trhu chybí. Byly to kvalitní pracovní oděvy a obuv. A tak před deseti lety vstoupili v podnikání na zcela novou půdu – maloobchodní prodej vysoce jakostního oblečení pro řemeslníky i další profesionály v rozličných oborech. Začali budovat obchodní síť PROFI ODĚVY. Český trh znají víc než dobře, získali řadu ocenění, například Ing. Jana Erbová se významně umístila v soutěži Ocenění českých podnikatelek, mají nezpochybnitelné renomé. Oděvy pro profíky dokážou prezentovat i nabízet s noblesou, a získávají tak další a další příznivce, věrnou klientelu, a to nejen jednotlivce, kteří se do prodejen nebo e-shopu vracejí, ale také významné firmy, které nakupují ve velkém. Existují ještě další oblasti, kam by se dalo se sortimentem švédských značek, které prodávají, zamířit? Na to jsme se jich ptali v rozhovoru.

petr kubicek
20. srpen 2019

Vždycky jsem milovala filmové pohádky s královskými hostinami, kde se podávaly i nadívané pečené krůty. Byla to pro mne přehlídka nedostižného kuchařského umění, které mne vracelo nejen k televizní obrazovce, ale také do babiččiny kuchyně a k jejím ručně psaným kuchařským knihám. Praktické ochutnávky jejích krůtích specialit pro mne bývaly neskutečnou rozkoší stejně jako výpravy s dědou na pstruhy podél potoka lemovaného lískami a pásy lesních jahod nebo v zimě ke krmelcům v lese. Tajuplnost nepředvídatelných scenérií s možností okusit darů přírody na talíři se mísily v neskutečné zážitky, na nichž se podepisovala jarní vůně lučních petrklíčů nebo letní mateřídoušky, pozorování hebkých králíků v králíkárně či podzimní sbírání švestek na slivovici. Tehdy jsem ani nemohla tušit, že za několik desetiletí bude v Čechách příležitost kupovat čerstvé krůtí maso šest dní v týdnu, úhledně naporcované a pro nejrozmanitější využití, že budeme moci povečeřet dokonce krůtí klobásku nebo karbanátek z krůtího mletého. Pod značkou PROMINENT CZ v řadě prodejen v ČR to však možné je. Moje kulinářské pokusy dostaly nový impulz. Zkouším tvořit příběhy na pánvičce, nad ohněm i v troubě, pokouším vlastní fantazii i chuťové pohárky svých nejbližších. Kdo stojí za těmito výzvami a kdo domácí trh zásobuje krůtím masem? A jaké další souvislosti to má? O tom Ing. Petr Kubíček, spolumajitel a předseda představenstva ZOD Brniště a.s. a PROMIMENT CZ – krůtí speciality:

foto M.Kajabova 2
20. srpen 2019

Nejen uspokojovat potřeby zákazníků a vytvářet dobrý hospodářský výsledek. Firmy se mohou chovat společensky odpovědně a vést vlastním příkladem i pomocí zajímavých projektů ostatní k ohleduplnému chování vůči přírodě a životnímu prostředí. dm postavila své podnikání právě na umění spojit věci – business a odpovědnost. Vyplývá to z rozhovoru s Ing. Markétou Kajabovou, jednatelkou společnosti, vedoucí rezortu expanze a regionálně zodpovědnou.

accountant 4008603 960 720
14. srpen 2019

Základní termín pro zveřejnění finančních výkazů firem za rok 2018 uplynul na konci července. Přesto výsledky svého hospodaření doposud nezveřejnilo 82 procent společností.

Poptávka po opravách nákladních vagónů roste
13. srpen 2019

Děčínská firma RYKO, jedna z největších evropských opraven železničních vozů, vykázala za rok 2018 rekordní tržby 415 milionů korun. Oproti roku 2017 to představuje nárůst o 17 procent.

Zd. Kvasničková
10. srpen 2019

Poslouchat Zdeňku Kvasničkovou, která v roce 1989 založila firmu Strelicia, přivede člověka k utvrzení se v názoru, že má smysl dělat radost ostatním i sobě samému. Radost přinášet a vidět. A to stále, bez ohledu na profesi, čas, starosti. Že stojí za to jít za svým velkým i malým cílem, bojovat, prát se se životem, nevzdávat se. A dělat, co nás baví. Zdeňku Kvasničkovou květiny. Zejména ty pokojové a péče o ně. Má však také cit pro aranžování květin do nejrozmanitějších vazeb. Dostat od ní kytičku znamená dostat pozdrav od srdce, malé poselství dobré nálady do dalších dnů. Jejím významným společníkem je humor. Dokáže ji a lidi v její blízkosti přenést přes problémy, složitá řešení ošemetných situací, konflikty, jimž se nikdo z nás občas nevyhne. Vídám se s ní na akcích PhDr. Lenky Tomešové, která vede Klub manažerek, naposledy to bylo letos na květnovém Inspiromatu v Praze. I pro tato setkání výrazných osobností české manažerské a podnikatelské scény připravuje kytice, jež hlavní aktérky provázejí domů i do kanceláří. Vznikají s potěšením a chutí.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3