Ochrana citlivých a důležitých firemních informací se nesmí podceňovat. Data jsou nevíce ohrožena ve chvílích, kdy odchází zaměstnanci nebo k nim mají přístup externisté. Samozřejmě kritické je jakékoli opuštění firemního prostředí. Také skutečnost, že často firmy nemají dobře nastavené procesy a neví, kde informace jsou, kdo k nim má přístup a jak se pohybují, nepřispívá jejich bezpečnosti. V případě úniku musí společnosti počítat jak s finančními ztrátami, tak i s pošramocenou pověstí, která může firmu položit na lopatky.
Mio, přední světový dodavatel přenosných navigačních zařízení, a bezpečnostních kamer do aut a pro outdoor, uvedl na trh nové nejvyšší modely navigací Mio Spirit řady 6900, které disponují funkcemi pro luxusní cestování a 5" obrazovkou s matným povrchem proti odleskům. Všechny verze standardně obsahují mapy 44 zemí Evropy s doživotní aktualizací map, IQ Routes pro doporučení nejvhodnější trasy a nově lze navigovat dle čísla orientačního, tak i popisného.
Nejčastějším prostředkem pro vnitropodnikovou komunikaci zůstává již řadu let e-mail. V přehlcených schránkách se ale zaměstnanci začínají ztrácet a mnohdy přehlédnou i důležitou zprávu od nadřízeného. Firmy proto hledají efektivnější nástroje pro výměnu informací.
Tablety a mobily s přístupem na internet slouží svým majitelům nejen k zábavě a komunikaci, ale také k nákupům. Svědčí o tom statistiky on-line prodejců, kteří v přístupech na své stránky zaznamenávají rostoucí podíl mobilů a tabletů, a to v řádech desítek procent. Novým zvyklostem zákazníků přizpůsobují obchodníci vzhled i strukturu e-shopů, které musí umožňovat příjemné čtení a jednoduché ovládání prostřednictvím dotykové obrazovky.
Při hodnocení kvalit obchodu zákazníci velmi přihlíží na kvalitu dopravce, který jim zboží doručoval. Pro 82 % zákazníků se totiž do hodnocení e-shopu promítá také kvalita a spokojenost s dopravou. Kromě toho, že zákazníci podle dopravy e-shop hodnotí, jej také vybírají. K počtu druhů dopravy v e-shopu se při výběru přikloní 90 % internetových uživatelů. Vyplývá to z průzkumu nákupního rádce Heureka.cz mezi téměř 2 000 internetovými uživateli.
Horká novinka pro oblast veřejné správy z dílny Asseco Solutions - HELIOS mObec - byla představena na XXVII. výročním valném shromáždění Sdružení Tajemníků městských a obecných úřadů ČR, které se konalo 11. - 13. května. HELIOS mObec je moderní a propracované řešení Spisové služby (HELIOS eObec) pro mobilní zařízení, umožňující provádět v mobilním zařízení vybrané transakce a operace s dokumenty.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...