INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společenská odpovědnost

26. leden 2016

Již od roku 2010 se finanční skupina AXA Group zaměřuje na snižování uhlíkové stopy svých zaměstnanců. Ve svých řadách proto podporuje práci z domova, využívání veřejné hromadné dopravy, carsharing, jízdu do práce na kole nebo videokonference namísto služebních cest. Z aktuálního průzkumu AXA Group vyplývá, že v roce 2014 se AXA těmito nástroji podařilo snížit celkové množství produkovaných emisí o 36 %.

foto 138
8. leden 2016

Finanční skupina AXA věnovala v uplynulém roce na společensky odpovědné aktivity téměř 1,5 milionu Kč. Podeváté v řadě podpořila grantový program Na zelenou Nadace Partnerství, který se zaměřuje na bezpečnost dětí v dopravním provozu, dlouhodobě se věnuje také tématu finanční gramotnosti dětí na základních a středních školách prostřednictvím podpory projektu ŠIK a rozvoji dobrovolnických aktivit svých zaměstnanců.

SOS
5. leden 2016

Jako jeden z hlavních partnerů SOS dětských vesniček pokračuje společnost DB Schenker v rozvoji vzájemné spolupráce, připravuje společné projekty, poskytuje bezplatné přepravy a zapojuje do pomoci dobrovolníky z řad zaměstnanců. Jen v loňském roce přispěla čtvrt milionem korun.

17. prosinec 2015

Ani letos neporuší AGC Flat Glass Czech svou adventní tradici a u příležitosti středečního vánočního koncertu předal finanční podporu potřebným. Stejně jako vloni daroval největší evropský výrobce plochého skla 100.000,- Kč společnosti Arkádie, která zajišťuje komplexní péči o zdravotně postižené. Dalšími 50.000,- Kč obdarovala firma handicapovaného sportovce Jozefa Suchého.

16. prosinec 2015

Teplická AGC Flat Glass Czech, největší evropský výrobce plochého skla, bodovala v další soutěži. Tentokrát firma získala Cenu Ústeckého kraje za společenskou odpovědnost mezi největšími zaměstnavateli regionu. O vítězství rozhodla především dlouhodobě nadstandardní péče o zaměstnance a podpora potřebných v rámci regionu Ústeckého kraje. O oceněných rozhoduje Ústecký kraj společně s Radou kvality ČR a Hospodářskou a sociální radou Ústeckého kraje. Cenu, která byla letos vyhlášena poprvé, si zástupci firmy převzali dnes na krajském úřadě z rukou hejtmana. 

9. prosinec 2015

Již podruhé v tomto roce podpořila Poštovní spořitelna v rámci Regionálního fondu rozvoje s podtitulem „souSedíme si“ rozvoj sousedských vztahů v regionech více než milionem korun. V jarním kole získaly neziskové organizace téměř 1,4 milionu korun, v podzimním kole jim Poštovní spořitelna rozdělila prostřednictvím Nadace Via celkem 1 191 734 korun. Do podzimní části programu na podporu dobrého sousedství se přihlásilo 51 projektů, z nichž 21 získalo finanční podporu.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3