„Pro každého se s narozením dítěte změní život od základů, a pak i ti nejotrlejší začnou více než na image dbát na bezpečí a praktičnost, obzvláště pak pokud jde o automobily. Proto i u nás prodeje rodinných vozů stabilně rostou, letos oproti loňsku již o téměř pět procent.
V letech 2012 – 2016 se vyšplhal zájem o ojeté vozy s hybridním pohonem na dvanáctinásobek. Tři čtvrtiny vozů prodaných v roce 2016 nejsou starší než 3 roky, polovinu ojetin tvořily auta s karoserií hatchback. Nejoblíbenější značkou se vloni stala jednoznačně Toyota, nejvyhledávanějším modelem pak Yaris. Vyplynulo to z analýzy společnosti AAA AUTO International.
Podle výsledné zprávy z průzkumu společnosti Kantar TNS, uskutečněného na žádost společnosti Michelin, až 90 % českých řidičů stále užívá dvě sezónní sady pneumatik. O něco více než jedna čtvrtina dotázaných osob zvažuje nákup pneumatik, které umožní bezpečnou jízdu po celý rok. To se může změnit po nedávném sněžení, které zasáhlo Čechy na konci dubna.
I přes fakt, že Česká republika nepatří k velkým státům, lze i v naší zemi celkem výrazně zaznamenat patrné rozdíly obliby automobilů v rámci jednotlivých regionů. Největší tuzemský prodejce ojetých automobilů AAA AUTO uveřejnil statistiky trhu s ojetými automobily, které monitorují popularitu vozů v uplynulém roce ve všech čtrnácti krajích.
Společnost Auto Palace, jeden z největších dealerů automobilů v ČR, hledá nového generálního ředitele pro český a slovenský trh. Až do doby převzetí agendy novým ředitelem povede skupinu dočasně Niek Hertsenberg, generální ředitel AutoBinck Car Distribution and Retail B.V.
Největší prodejce ojetých automobilů letos již prodal přes 22 000 vozů, a na základě dosavadního růstu plánuje v roce 2017 ve čtyřech zemích prodat téměř 80 000 aut. Růst prodejů podpoří otvíráním nových poboček v Polsku a svou síť po několika letech posílí i v České republice, kde otevře nové autocentrum v Mladé Boleslavi. Z hlediska situace na trhu je podle AAA AUTO hlavním nešvarem stále stáčení tachometrů, které se navíc stalo masovým jevem i v Německu. To je přitom bohužel dlouhodobě největším zdrojem individuálních dovozů.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...