INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

TEKO-HP-P1102 copyDlouhodobě nejprodávanější značkou laserových tiskáren v České republice je Hewlett-Packard. Je to způsobeno jak pestrou nabídkou produktů pro domácnosti a kancelářské provozy, tak jednotlivými přednostmi jako jsou kvalita, dlouholetá tradice, jednoduchá struktura tiskárny a tudíž i snadnější manipulace v případě poruchy. Teko Technology je jedním z prodejců těchto tiskáren a dle svých obchodních výsledků jednoznačně potvrzuje vůdčí postavení HP v ČR.

 Obliba HP vychází hlavně z tradičního vnímání značky uživateli. Produkty určené pro domácí použití mají relativně kompaktní rozměry, dlouhou životnost a bezproblémový servis. „U našich zákazníků jednoznačně vede HP, o tom není pochyb. Jedná se hlavně o drobné subjekty jako jsou malé a střední firmy, ale v posledních letech se k HP přiklánějí v úřady a zdravotnická zařízení, která s nimi vybavují kanceláře a ordinace,“ komentoval zákaznickou skladbu značky HP Petr Kempa, zástupce Teko Technology. Poměry prodejnosti jiných značek vůči HP se postupně mění a na paty HP šlapou hlavně Canon, Samsung, Oki a Xerox. HP má ale stále náskok.

 

Teko Technology zajišťuje i servis prodaných zařízení HP, má tedy jasnou představu o reálné poruchovosti těchto tiskáren. „HP je jednou z nejméně problematických značek. Občas se opotřebuje některá součástka, ale jedná se o velmi výjimečné případy. Naši technici si na HP skoro nesáhnou,“ dodal Kempa.

 

Výběr tiskárna na míru: radí Petr Kempa z Teko Technology (http://www.teko-toner.cz)

HP má velký výběr laserových tiskáren v různých cenových hladinách i technických parametrech a každý zákazník si může vybrat dle svých potřeb. Není sice nejlevnější značkou na trhu, ale má své určité přednosti a zákazníkovi nevadí, že připlatí.

V segmentu tiskáren formátu A4 pro jednotlivce i pro malé a střední skupiny uživatelů si zákazníci vybírají podle toho, co potřebují tisknout. Zda běžný černý text, text včetně obrázků nebo více obrázků než textu v počtu pár stran za měsíc nebo měsíčně vytisknou řádově stovky až tisíce listů. Další skupina zákazníků se rozhoduje, zda jim postačí jen tiskárna nebo už potřebují i kopírovat popřípadě i skenovat. Když si zákazník zodpoví těchto pár základních dotazů, má zpravidla volnou cestu ke správnému výběru. Může si samozřejmě nechat i poradit. Pro správnou volbu tiskárny doporučuji opravdu tyto kritéria zvážit, protože se tím zákazník vyhne následným problémům.

 

Jeden z příkladů, kdy je nevhodně zvolen typ tiskárny:

 

Když na barevné tiskárně bude zákazník tisknout v naprosté většině pouze černý text, tak s ohledem na konstrukce tiskáren a náplní toto užívání není nejvhodnější, protože se opotřebovávají díly bez skutečného používání / tisknou tzv. na prázdno. Po určité době dochází k defektům při tisku, a aniž by si uživatel byl vědom toho, že to je způsobeno špatným výběrem tiskárny popřípadě nastavením tiskových úloh a jejich vlastností, tak v prvé řadě řeší problém s náplněmi. Tím vznikají tzv. skryté nepřímé defekty. Tomu se dá předejít vhodnější volbou monochromatických tiskáren, které se na takovýto druh tisku specializují. Navíc mají i levnější provoz a uživatel může správným nastavením vlastností tisku ušetřit ještě více.

 

Často se stává, že si zákazník raději koupí dvě levnější tiskárny, než jednu kombinovanou. Jednu barevnou a druhou černobílou, protože tímto umí jednak správně volit co na jaké tiskárně bude tisknout a v neposlední řadě i ušetří na nákladech. Kupuje tedy jen to, co skutečně bude užívat a nebude, jak se to mnohdy stává platit za něco, co nevyužije, za naddimenzovaný stroj. V neposlední řadě je výhodou i to, že pokud nastane nějaký technický problém, má v záloze alespoň jednu funkční tiskárnu.

 

Nové typy tiskáren HP převážně vycházejí ze stejné koncepce jako dřívější modely. Tiskové náplně mohou být určeny jak pro černý / jednobarevný tisk, popřípadě pro tisk v plnohodnotných barvách. Výhodou pro zákazníka je, že do naprosté většiny tiskáren HP můžou používat námi vyrobené tonery TEKO®, které jsou ekonomicky výhodnější variantou a zákazník tak nemá vysoké náklady na tisk.

 

 

O TEKO TECHNOLOGY s.r.o.

 

Společnost TEKO TECHNOLOGY je přední český specialista na profesionální výrobu tonerů, kazet a pásek do laserových, inkoustových a jehličkových tiskáren, kopírek a faxů. Na českém trhu působí od roku 1998 a od té doby získala desetitisíce spokojených zákazníků. Vyrábí vlastní značku tonerů TEKO, které jsou zcela kompatibilní se zařízeními značek Apple, Brother, Canon, Epson, Fujitsu, HP, IBM, Lexmark, Konica-Minolta, Kyocera, Lanier, Mita, Nes, Oki, Olivetti, Panasonic, Philips, Printronix, Ricoh, Samsung, Sanyo, Sharp, Star, Tally, Tektronix, Toshiba, Utax a Xerox.

 

Svým zákazníkům nabízí TEKO TECHNOLOGY s.r.o. možnost odběru zboží na sedmi místech po České republice, dále odbornou pomoc na všech prodejnách a dopravu objednaného zboží zdarma. Všechny prodávané výrobky jsou šetrné k životnímu prostředí a jsou vyrobeny z recyklovatelných materiálů. Zárukou kvality služeb TEKO TECHNOLOGY s.r.o. jsou oborové certifikáty ČSN EN ISO 9001:2009. Více informací naleznete na stránkách http://www.teko-toner.cz .

 

(tz)

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Aktuality

OCE 2024

Úspěšní vývozci zaujali příběhem i ekonomickými výsledky 4. prosinec 2024

Úspěšní tuzemští vývozci si rozdělili ceny v soutěži Ocenění Českých Exportérů (OCE). Projekt podporuje a oceňuje prosperující české firmy, které úspěšně dobývají zahraniční trhy. O vítězích rozhodovaly ekonomické výsledky podniků i zajímavý příběh.

jiri jemelka jpf czech IMG 2361 web copy

Zaměstnat staršího člověka? Brzy to bude nutnost 2. prosinec 2024

Reforma důchodového systému byla schválena. Jako podnikatel ale vidím, že už teď často zaměstnavatelé prosí starší kolegy na prahu důchodového věku, zda by ve firmě ještě nezůstali. Myslím si, že mnohem akutnější je řešit trh práce, na kterém chybí stovky tisíc lidí.

Podzimní Sbírka potravin vynesla neskutečných 640 tun zboží 3. prosinec 2024

Podzimní kolo Sbírky potravin opět prokázalo, že Češi umějí pomáhat a že jim není osud lidí v nouzi lhostejný. Darovali 572 tun potravin, které vystačí na 1,144 miliónu porcí jídla, a k tomu 68 tun hygienických potřeb. Do akce se zapojilo 2250 prodejen a pomáhalo přes 5400 dobrovolníků.

foto prosperita

Elektromobily se prosazují v motorsportu, chtějí tak přesvědčit veřejnost o svých přednostech 28. listopad 2024

Přestože závody elektromobilů nepatří k akcím, které by lákaly davy fanoušků, jejich popularita stále roste. Sice zde chybí zde řev motorů, vysoká rychlost i extrémní řidičské manévry, ovšem o napětí a emoce není nouze. Ecorally se jede v běžném provozu rychlostí, kterou povolují pravidla, a nevyžaduje tak žádné zvláštní řidičské umění ani závodní licenci. 

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

Vybíráme z Prosperity

Do Česka míří více zahraničních turistů

CzechTZahraniční návštěvníci stále častěji volí Čes­ko jako svou destinaci. Na Letiště Václava Havla Praha jich během letošní letní sezóny od dubna do konce října přiletělo 2,8 mi­liónu. Oproti loňsku tak již představují většinu příletových cestujících.

Flexibilní rozsah akreditace ve zkušebních laboratořích

CIAV oblasti zkoušení hraje akreditace zkušebních laboratoří klíčovou roli při zajišťování kvality a důvěryhodnosti výsledků. Tradiční model akreditace, založený na pevně stanoveném rozsahu, se však v některých případech ukazuje jako nedostatečně pružný v reakci na rychle se měnící požadavky zákazníků, technologických inovací a legislativních požadavků.

Dluhopisy jsou pro staré, mladí investují častěji do akcií či kryptoměn

DluhopisyÚroky na spořicích účtech klesají, a tak se čím dál více lidí poohlíží po možnosti investování. Národní data společnosti NADA na reprezentativním vzorku české internetové populace ukazují, že nejoblíbenější variantou investic jsou podílové či investiční fondy.

Co přinesly změny v dohodách firmám

Novela zákoníku práce vešla v platnost od 1. července letošního roku. Měla za cíl především zvýšit ochranu zaměstnanců pracujících v režimu DPP a zabránit zneužívání flexibilních pracovních vztahů na úkor standardních pracovních smluv.

Nač upozornil Svaz průmyslu a dopravy

SPDNa říjnovém jednání Rady hospodářské a sociální dohody České republiky delegace vedená prezidentem Svazu průmyslu a dopravy ČR Janem Rafajem projednávala za zaměstnavatele především návrh státního rozpočtu pro rok 2025, zejména výši poplatků za POZE.

Zahraniční podnikatelé letos koupili 1314 českých firem

tab copy copy copyObchod s firmami pozvolna nabírá na síle, ale stále se nevrátil na úroveň před covidem. Zahraniční podnikatelé v roce 2023 koupili 2694 českých společností, což je nejvyšší počet za poslední čtyři roky, ale stále o pětinu méně než v předpandemickém roce 2019.

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Pohledem redakční rady

foto skuhransmail 2

Pohledem redakční rady 11. červenec 2024

Léto se nám ukazuje v plné parádě. Horka střídají bouřky a silné deště, jako by příroda odrážela společenské, politické i ekonomické dění. Možná tomu tak je. Propojení jedince jako člověka společenského s krajinou je dané a nelze se divit, že jeho činností se prostředí, v němž zapustil kořeny, mění. Jednou k lepšímu, jindy k horšímu. Když je to k lepšímu, pak je to správné, dává to smysl.

Pokračování ...
INZERCE