INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

TEKO-HP-P1102 copyDlouhodobě nejprodávanější značkou laserových tiskáren v České republice je Hewlett-Packard. Je to způsobeno jak pestrou nabídkou produktů pro domácnosti a kancelářské provozy, tak jednotlivými přednostmi jako jsou kvalita, dlouholetá tradice, jednoduchá struktura tiskárny a tudíž i snadnější manipulace v případě poruchy. Teko Technology je jedním z prodejců těchto tiskáren a dle svých obchodních výsledků jednoznačně potvrzuje vůdčí postavení HP v ČR.

 Obliba HP vychází hlavně z tradičního vnímání značky uživateli. Produkty určené pro domácí použití mají relativně kompaktní rozměry, dlouhou životnost a bezproblémový servis. „U našich zákazníků jednoznačně vede HP, o tom není pochyb. Jedná se hlavně o drobné subjekty jako jsou malé a střední firmy, ale v posledních letech se k HP přiklánějí v úřady a zdravotnická zařízení, která s nimi vybavují kanceláře a ordinace,“ komentoval zákaznickou skladbu značky HP Petr Kempa, zástupce Teko Technology. Poměry prodejnosti jiných značek vůči HP se postupně mění a na paty HP šlapou hlavně Canon, Samsung, Oki a Xerox. HP má ale stále náskok.

 

Teko Technology zajišťuje i servis prodaných zařízení HP, má tedy jasnou představu o reálné poruchovosti těchto tiskáren. „HP je jednou z nejméně problematických značek. Občas se opotřebuje některá součástka, ale jedná se o velmi výjimečné případy. Naši technici si na HP skoro nesáhnou,“ dodal Kempa.

 

Výběr tiskárna na míru: radí Petr Kempa z Teko Technology (http://www.teko-toner.cz)

HP má velký výběr laserových tiskáren v různých cenových hladinách i technických parametrech a každý zákazník si může vybrat dle svých potřeb. Není sice nejlevnější značkou na trhu, ale má své určité přednosti a zákazníkovi nevadí, že připlatí.

V segmentu tiskáren formátu A4 pro jednotlivce i pro malé a střední skupiny uživatelů si zákazníci vybírají podle toho, co potřebují tisknout. Zda běžný černý text, text včetně obrázků nebo více obrázků než textu v počtu pár stran za měsíc nebo měsíčně vytisknou řádově stovky až tisíce listů. Další skupina zákazníků se rozhoduje, zda jim postačí jen tiskárna nebo už potřebují i kopírovat popřípadě i skenovat. Když si zákazník zodpoví těchto pár základních dotazů, má zpravidla volnou cestu ke správnému výběru. Může si samozřejmě nechat i poradit. Pro správnou volbu tiskárny doporučuji opravdu tyto kritéria zvážit, protože se tím zákazník vyhne následným problémům.

 

Jeden z příkladů, kdy je nevhodně zvolen typ tiskárny:

 

Když na barevné tiskárně bude zákazník tisknout v naprosté většině pouze černý text, tak s ohledem na konstrukce tiskáren a náplní toto užívání není nejvhodnější, protože se opotřebovávají díly bez skutečného používání / tisknou tzv. na prázdno. Po určité době dochází k defektům při tisku, a aniž by si uživatel byl vědom toho, že to je způsobeno špatným výběrem tiskárny popřípadě nastavením tiskových úloh a jejich vlastností, tak v prvé řadě řeší problém s náplněmi. Tím vznikají tzv. skryté nepřímé defekty. Tomu se dá předejít vhodnější volbou monochromatických tiskáren, které se na takovýto druh tisku specializují. Navíc mají i levnější provoz a uživatel může správným nastavením vlastností tisku ušetřit ještě více.

 

Často se stává, že si zákazník raději koupí dvě levnější tiskárny, než jednu kombinovanou. Jednu barevnou a druhou černobílou, protože tímto umí jednak správně volit co na jaké tiskárně bude tisknout a v neposlední řadě i ušetří na nákladech. Kupuje tedy jen to, co skutečně bude užívat a nebude, jak se to mnohdy stává platit za něco, co nevyužije, za naddimenzovaný stroj. V neposlední řadě je výhodou i to, že pokud nastane nějaký technický problém, má v záloze alespoň jednu funkční tiskárnu.

 

Nové typy tiskáren HP převážně vycházejí ze stejné koncepce jako dřívější modely. Tiskové náplně mohou být určeny jak pro černý / jednobarevný tisk, popřípadě pro tisk v plnohodnotných barvách. Výhodou pro zákazníka je, že do naprosté většiny tiskáren HP můžou používat námi vyrobené tonery TEKO®, které jsou ekonomicky výhodnější variantou a zákazník tak nemá vysoké náklady na tisk.

 

 

O TEKO TECHNOLOGY s.r.o.

 

Společnost TEKO TECHNOLOGY je přední český specialista na profesionální výrobu tonerů, kazet a pásek do laserových, inkoustových a jehličkových tiskáren, kopírek a faxů. Na českém trhu působí od roku 1998 a od té doby získala desetitisíce spokojených zákazníků. Vyrábí vlastní značku tonerů TEKO, které jsou zcela kompatibilní se zařízeními značek Apple, Brother, Canon, Epson, Fujitsu, HP, IBM, Lexmark, Konica-Minolta, Kyocera, Lanier, Mita, Nes, Oki, Olivetti, Panasonic, Philips, Printronix, Ricoh, Samsung, Sanyo, Sharp, Star, Tally, Tektronix, Toshiba, Utax a Xerox.

 

Svým zákazníkům nabízí TEKO TECHNOLOGY s.r.o. možnost odběru zboží na sedmi místech po České republice, dále odbornou pomoc na všech prodejnách a dopravu objednaného zboží zdarma. Všechny prodávané výrobky jsou šetrné k životnímu prostředí a jsou vyrobeny z recyklovatelných materiálů. Zárukou kvality služeb TEKO TECHNOLOGY s.r.o. jsou oborové certifikáty ČSN EN ISO 9001:2009. Více informací naleznete na stránkách http://www.teko-toner.cz .

 

(tz)

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Aktuality

35 04079

Dosud nejmodernější prodejna Kaufland plná technologických novinek 14. březen 2025

Nová, moderně zařízená prodejna Kaufland na pražském Barrandově ve středu 26. února poprvé otevřela dveře zákazníkům. V hlavním městě jde o již 12. pobočku.

Obrázek4 copy copy copy

Nová kampaň si bere na mušku dobře míněné rady pro podnikatele 13. březen 2025

Platforma Pro podnikavé představila novou kampaň Dobře míněné rady pro podnikavé. Vtipným způsobem poukazuje na nevyžádané rady, se kterými se majitelé firem často setkávají, ale obvykle jim moc nepomohou.

HKCR

Pohyb a sport by se měly stát jednou z politických priorit 12. březen 2025

Česko patří mezi země s nejvyšší spotřebou léků na osobu, což by zdravý životní styl mohl snížit až o 30 %. Podle studií proto každá veřejně investovaná koruna do pohybu a sportu přinese úsporu 5 korun na zdravotních nákladech.

SPD copy

Výzva k urychlenému přijetí Evropského certifikačního schématu kybernetické bezpečnosti pro cloudové služby 11. březen 2025

Svaz průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) se připojuje k více než 20 předním evropským podnikatelským sdružením, která vyzývají Evropskou komisi k rychlému přijetí Evropského certifikačního schématu kybernetické bezpečnosti pro cloudové služby (EUCS).

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

Vybíráme z Prosperity

Akciové trhy loni sice rekordně stoupaly, investiční znalosti Čechů ale naopak klesly

IndexInvestiční gramotnost v České republice poprvé v historii měření klesla a vrátila se na úroveň roku 2022. Zhoršení se týká téměř všech regionů a demografických skupin.

Česko má šesté nejhorší podmínky pro podnikání v EU

Tuzemské podnikatelské prostředí má šesté nejhorší podmínky v evropské sedmadvacítce, oproti minulému roku se propadlo o dvě příčky, vyplývá to z analýzy Indexu prosperity a finančního zdraví.

Modernizace a digitalizace obchodu: velké téma pro spolupráci státu a obchodníků

Česká republika patří mezi evropské lídry nejen v oblasti e-commerce, ale i v modernizaci a digitalizaci kamenných obchodů. Ministerstvo průmyslu a obchodu, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR a Asociace českého tradičního obchodu v lednu podepsaly memorandum, které podpoří ještě rychlejší modernizaci českého obchodu.

V roce 2024 vzniklo 30 910 firem, meziročně o sedm procent více a nejvíce od roku 2019

OSV roce 2024 vzniklo v České republice 30 910 obchodních společností, o 1934 více než v roce 2023. Zároveň jich zaniklo 17 099, meziročně o 1004 více. Na trhu tak přibylo 13 811 firem, zhruba o 1000 více než v roce 2023.

Hospodářská komora vítá závazek vlády ČR k rozvoji větrné energie

P5061754Hospodářská komora České republiky ocenila, že se vláda po přerušení vrátila k projednání změn Politiky územního rozvoje a dnes stvrdila, že rozvoj využití energie z větru na pozemcích hospodářských lesů nebude v rozporu s územně plánovací dokumentací.

Česko vyváží elektřinu, když je dražší, a dováží, když je levnější

spot elekČesko zůstává významným exportérem elektřiny. V roce 2024 dosáhly obchodní toky z Česka 13,7 TWh elektřiny, zatímco dovoz 7,3 TWh. Saldo ve výši 6,4 TWh potvrdilo exportní bilanci České republiky.

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Pohledem redakční rady

foto skuhransmail 2

Pohledem redakční rady 11. červenec 2024

Léto se nám ukazuje v plné parádě. Horka střídají bouřky a silné deště, jako by příroda odrážela společenské, politické i ekonomické dění. Možná tomu tak je. Propojení jedince jako člověka společenského s krajinou je dané a nelze se divit, že jeho činností se prostředí, v němž zapustil kořeny, mění. Jednou k lepšímu, jindy k horšímu. Když je to k lepšímu, pak je to správné, dává to smysl.

Pokračování ...
INZERCE