INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

TEKO-HP-P1102 copyDlouhodobě nejprodávanější značkou laserových tiskáren v České republice je Hewlett-Packard. Je to způsobeno jak pestrou nabídkou produktů pro domácnosti a kancelářské provozy, tak jednotlivými přednostmi jako jsou kvalita, dlouholetá tradice, jednoduchá struktura tiskárny a tudíž i snadnější manipulace v případě poruchy. Teko Technology je jedním z prodejců těchto tiskáren a dle svých obchodních výsledků jednoznačně potvrzuje vůdčí postavení HP v ČR.

 Obliba HP vychází hlavně z tradičního vnímání značky uživateli. Produkty určené pro domácí použití mají relativně kompaktní rozměry, dlouhou životnost a bezproblémový servis. „U našich zákazníků jednoznačně vede HP, o tom není pochyb. Jedná se hlavně o drobné subjekty jako jsou malé a střední firmy, ale v posledních letech se k HP přiklánějí v úřady a zdravotnická zařízení, která s nimi vybavují kanceláře a ordinace,“ komentoval zákaznickou skladbu značky HP Petr Kempa, zástupce Teko Technology. Poměry prodejnosti jiných značek vůči HP se postupně mění a na paty HP šlapou hlavně Canon, Samsung, Oki a Xerox. HP má ale stále náskok.

 

Teko Technology zajišťuje i servis prodaných zařízení HP, má tedy jasnou představu o reálné poruchovosti těchto tiskáren. „HP je jednou z nejméně problematických značek. Občas se opotřebuje některá součástka, ale jedná se o velmi výjimečné případy. Naši technici si na HP skoro nesáhnou,“ dodal Kempa.

 

Výběr tiskárna na míru: radí Petr Kempa z Teko Technology (http://www.teko-toner.cz)

HP má velký výběr laserových tiskáren v různých cenových hladinách i technických parametrech a každý zákazník si může vybrat dle svých potřeb. Není sice nejlevnější značkou na trhu, ale má své určité přednosti a zákazníkovi nevadí, že připlatí.

V segmentu tiskáren formátu A4 pro jednotlivce i pro malé a střední skupiny uživatelů si zákazníci vybírají podle toho, co potřebují tisknout. Zda běžný černý text, text včetně obrázků nebo více obrázků než textu v počtu pár stran za měsíc nebo měsíčně vytisknou řádově stovky až tisíce listů. Další skupina zákazníků se rozhoduje, zda jim postačí jen tiskárna nebo už potřebují i kopírovat popřípadě i skenovat. Když si zákazník zodpoví těchto pár základních dotazů, má zpravidla volnou cestu ke správnému výběru. Může si samozřejmě nechat i poradit. Pro správnou volbu tiskárny doporučuji opravdu tyto kritéria zvážit, protože se tím zákazník vyhne následným problémům.

 

Jeden z příkladů, kdy je nevhodně zvolen typ tiskárny:

 

Když na barevné tiskárně bude zákazník tisknout v naprosté většině pouze černý text, tak s ohledem na konstrukce tiskáren a náplní toto užívání není nejvhodnější, protože se opotřebovávají díly bez skutečného používání / tisknou tzv. na prázdno. Po určité době dochází k defektům při tisku, a aniž by si uživatel byl vědom toho, že to je způsobeno špatným výběrem tiskárny popřípadě nastavením tiskových úloh a jejich vlastností, tak v prvé řadě řeší problém s náplněmi. Tím vznikají tzv. skryté nepřímé defekty. Tomu se dá předejít vhodnější volbou monochromatických tiskáren, které se na takovýto druh tisku specializují. Navíc mají i levnější provoz a uživatel může správným nastavením vlastností tisku ušetřit ještě více.

 

Často se stává, že si zákazník raději koupí dvě levnější tiskárny, než jednu kombinovanou. Jednu barevnou a druhou černobílou, protože tímto umí jednak správně volit co na jaké tiskárně bude tisknout a v neposlední řadě i ušetří na nákladech. Kupuje tedy jen to, co skutečně bude užívat a nebude, jak se to mnohdy stává platit za něco, co nevyužije, za naddimenzovaný stroj. V neposlední řadě je výhodou i to, že pokud nastane nějaký technický problém, má v záloze alespoň jednu funkční tiskárnu.

 

Nové typy tiskáren HP převážně vycházejí ze stejné koncepce jako dřívější modely. Tiskové náplně mohou být určeny jak pro černý / jednobarevný tisk, popřípadě pro tisk v plnohodnotných barvách. Výhodou pro zákazníka je, že do naprosté většiny tiskáren HP můžou používat námi vyrobené tonery TEKO®, které jsou ekonomicky výhodnější variantou a zákazník tak nemá vysoké náklady na tisk.

 

 

O TEKO TECHNOLOGY s.r.o.

 

Společnost TEKO TECHNOLOGY je přední český specialista na profesionální výrobu tonerů, kazet a pásek do laserových, inkoustových a jehličkových tiskáren, kopírek a faxů. Na českém trhu působí od roku 1998 a od té doby získala desetitisíce spokojených zákazníků. Vyrábí vlastní značku tonerů TEKO, které jsou zcela kompatibilní se zařízeními značek Apple, Brother, Canon, Epson, Fujitsu, HP, IBM, Lexmark, Konica-Minolta, Kyocera, Lanier, Mita, Nes, Oki, Olivetti, Panasonic, Philips, Printronix, Ricoh, Samsung, Sanyo, Sharp, Star, Tally, Tektronix, Toshiba, Utax a Xerox.

 

Svým zákazníkům nabízí TEKO TECHNOLOGY s.r.o. možnost odběru zboží na sedmi místech po České republice, dále odbornou pomoc na všech prodejnách a dopravu objednaného zboží zdarma. Všechny prodávané výrobky jsou šetrné k životnímu prostředí a jsou vyrobeny z recyklovatelných materiálů. Zárukou kvality služeb TEKO TECHNOLOGY s.r.o. jsou oborové certifikáty ČSN EN ISO 9001:2009. Více informací naleznete na stránkách http://www.teko-toner.cz .

 

(tz)

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Aktuality

HKCR copy copy copy copy copy copy copy

Průzkum ukazuje potřebu posílit automatizaci a robotizaci 15. leden 2025

S automatizací a robotizací mají zkušenosti téměř dvě třetiny českých firem. Nejvíce ji využívají střední a velké podniky, kde s automatizací a robotizací nemá zkušenost jen malý podíl firem – 21,7 % středních a 11,1 % velkých.

01 3 WPO WS 2025 ElGeneral

České a slovenské obaly září na WorldStar Packaging Awards 2025 14. leden 2025

Ocenění WorldStar Packaging Awards, které je již od roku 1970 symbolem inovace a prestiže v obalovém designu a technologiích, zveřejnilo své letošní vítěze. Z Česka a Slovenska se letos do finálního výběru probojovalo 19 návrhů, přičemž 9 z nich si odnáší ocenění za výjimečné obalové řešení.

USTREDNI FOTO iprosperita

Peugeot se připravuje na elektromobilní boom 7. leden 2025

V Česku už jezdí asi 36 tisíc elektromobilů, přičemž jen loni jich přibylo přibližně 14 tisíc. To je ale teprve začátek! V letošním roce zřejmě nová emisní norma pořádně zamíchá kartami na českém trhu a spustí výrazný nárůst prodeje bezemisních a nízkoemisních vozů.

IMG 2372 web

Nejen e-commerce čekají v roce 2025 nástrahy 20. prosinec 2024

Svět businessu se radikálně mění. Svůj podíl na tom mají velcí globální hráči, kteří se mohou směle považovat za lídry inovací. Jak jsou na tom ale české firmy ze segmentu SME? To je otázka, kterou se v JPF Czech intenzivně zabýváme, protože právě takové společnosti tvoří většinu našich klientů v oblasti executive interim managementu. Zdá se, že rok 2025 jim nejspíš moc neulehčí. Klíčové výzvy z letoška naberou na naléhavosti.

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

Vybíráme z Prosperity

Výrazný nárůst přeshraniční expanze maloobchodních značek

V regionu střední a východní Evropy byl dle nejnovějšího průzkumu společnosti Colliers zaznamenán výrazný nárůst přeshraničních maloobchodních aktivit. Důvodem jsou omezené možnosti růstu na nasycených domácích trzích.

Mají Češi důchod k radosti?

obrízek 1Řada zakladatelů firem řeší, co podniknout v následujících letech. Doba krásných devadesátek je za námi, z nadšených osobností, které vybudovaly businessově silné podniky, odcházejí mnozí na zasloužený odpočinek.

Global Money Week 2025: Odborníci a podnikatelé, zapojte se

global 14Pod patronací národního koordinátora Ministerstva financí a ve spolupráci s národními organizátory yourchance o.p.s. a EFPA ČR se uskuteční celosvětová akce Global Money Week 2025 (GMW) také v rámci celé ČR.

Společenská změna vyžaduje vizi, úsilí a vytrvalost

JMJana Merunková, inspirativní lídr a vizionářka v oblasti finančního vzdělávání a sociálních změn, neohroženě překonává překážky a mění je v příležitosti. Její životní přístup ji dovedl mezi finalisty prestižního ocenění Creative Heroes Award.

Prohřešky na našem talíři

prohreskyChceme jíst zdravě, ale chybí nám vůle ke změně. Na vině jsou především ceny. Nový průzkum Barometr FOOD odhalil pět stravovacích prohřešků Čechů, mezi něž mimo jiné patří nedostatek času na oběd, přílišná konzumace masa či nedostatečný příjem zeleniny.

Český výrobek roku 2024 přináší prestiž a důvěru

cv roku2024 vlajka SV 2 200dpiOznačení Český výrobek je již 19 let značkou důvěry a dobře slouží výrobcům i spotřebitelům. Výrobci s tímto prestižním oceněním prodají více, protože zákazníci mají jistotu, že si kupují výrobek, kterému mohou důvěřovat. Navíc jim značka pomáhá k lepší orien­taci, protože je srozumitelná, výrazná a nezaměnitelná.

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Pohledem redakční rady

foto skuhransmail 2

Pohledem redakční rady 11. červenec 2024

Léto se nám ukazuje v plné parádě. Horka střídají bouřky a silné deště, jako by příroda odrážela společenské, politické i ekonomické dění. Možná tomu tak je. Propojení jedince jako člověka společenského s krajinou je dané a nelze se divit, že jeho činností se prostředí, v němž zapustil kořeny, mění. Jednou k lepšímu, jindy k horšímu. Když je to k lepšímu, pak je to správné, dává to smysl.

Pokračování ...
INZERCE