INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Kvalita

IQ Ostrava foto den
11. únor 2014

Kancelářský komplex IQ Ostrava získal díky energeticky a ekologicky úsporným funkcím certifikát BREEAM na úrovni Excellent. IQ Ostrava se může pochlubit například vnějšími roletami na fasádě, které jsou citlivé na světlo. Spolu s interním osvětlením jsou elektronicky řízené a eliminují použití umělého osvětlení během pracovního dne. IQ Ostrava má také instalovaný vlastní systém nakládání s odpady. Objekt využívá také střešní kolektory filtrující dešťovou vodu pro zavlažování okolní krajiny.

5. únor 2014

Stále je aktuální a žádaná - včera, dnes i zítra. Skloňuje se ve všech pádech, požaduje se a tvoří, vyhledává i postrádá – kvalita. Představuje základní kámen konkurence schopnosti a spokojenosti vůbec. Jak ji vidí, oceňují a uplatňují ti, kterým se stala součástí nejen jejich businessu, ale celoživotní náplní? Dvě jasné otázky jsme položili předním českým osobnostem a očekávali dvě stejně přímé odpovědi. Posuďte sami, zda vám „mluví z duše“ následující vyjádření českých podnikatelů, manažerů a představitelů veřejného života.

Švejda-foto092013 001
29. leden 2014

Téma výzkum, vývoj, inovace je pro českou ekonomiku, konkurence schopnost domácích firem a úspěšné prosazení se tuzemských výrobků na trhu naprosto klíčové. Už dvacátým rokem v tom pomáhá Asociace inovačního podnikání ČR. Hovořili jsme o tom s generálním sekretářem Asociace inovačního podnikání ČR doc. Ing. Pavlem Švejdou, CSc.

Den českých výrobků Praha 2
29. leden 2014

Stačilo jen pár let volného trhu a českým spotřebitelům se otevřely oči. Už vědí, že dovážené zboží, cizokrajné názvy na atraktivním obalu nebývají vždy zárukou kvality a výhodné koupě. Češi znovu věnují svou přízeň tuzemským potravinám a dalším domácím produktům, protože takové vlastenectví přináší jim i jejich zemi ekonomický prospěch. Hovořili jsme o tom s ředitelem společnosti Český výrobek s.r.o. Ing. Leo Kolečkářem.

koten foto
29. leden 2014

Pod slovem kvalita si můžeme představit mnoho různorodých prvků. Může to být kvalita pokrmu v restauraci, úroveň obsluhy v čistírně či u kadeřníka, stejně tak jako výukapředmětů na základních školách,které nadané jedince dovedou k zájmu o technické vzdělání. Kvalitu hledáme v poskytování poštovních služeb stejně jako je žádaná v péči o technologii výroby elektrické energie z atomu nebo při reprezentaci našich firem na zahraničních veletrzích.

28. leden 2014

Nevíte, podle čeho si v obchodu vybrat z široké a nepřehledné nabídky zboží? Pokud u potravin sázíte na značku Klasa, neudělali jste chybu. Inspektoři SZPI si vzali tyto výrobky se značkou kvality na paškál a nezjistili, že by zákazníka podvedly.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3