INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Kvalita

22. leden 2014

O kvalitě se dá psát donekonečna a pod různými úhly pohledu. Na pořad dne, ale i celého roku 2013, se dostala problematika vzdělávání v České republice.Diskuze a názory vyvrcholilyMezinárodním workshopem IPN KVALITA 2013. Zaměřen byl na kvalitu terciálního vzdělávání a uskutečnil se v Praze 4. a 5. prosince. Byl součástí projektu IPN Zajišťování a hodnocení kvality v systému zmíněného terciálního vzdělávání.

logo čv poz bar s och
27. listopad 2013

Stále víc spotřebitelů vybírá zboží v obchodech podle jeho původu. Češi jednoznačně dávají přednost domácím potravinám i dalším českým produktům. Důvodem je nejen nejlepší poměr mezi hodnotou a cenou, ale i snaha dát práci tuzemským firmám. Dokládá to úspěšně se rozvíjející projekt Český výrobek.

18. listopad 2013

Hovoříme s ředitelkou Regionální agrární komory Jihočeského kraje ing. Hankou Hricovou.

P4080025a copy copy copy
1. listopad 2013

Český institut pro akreditaci, o. p. s., (ČIA) je jediný národní akreditační orgán České republiky notifikovaný Evropskou komisí v souladu s nařízením (ES) č. 765/2008. Jako nezisková organizace založená státem ČIA vznikl 1. července 1998. Ministerstvo průmyslu a obchodu svým rozhodnutím pověřilo ČIA prováděním akreditace v souladu s § 15 zákona č. 22/1997 Sb. ČIA je pověřen k provádění akreditace subjektů posuzování shody podle harmonizovaných ISO norem a dalších dokumentů stanovujících akreditační požadavky.

IMG 0833
21. říjen 2013

Slavnostní vyhlášení a předání cen „ČESKÁ CHUŤOVKA 2013“ pod záštitou Milana Štěcha, předsedy Senátu, se uskutečnilo ve čtvrtek 17. října 2013 v Rytířském sále Senátu Parlamentu ČR. Plakety a diplomy opravňující pyšnit se značkou Česká chuťovka a Dětská chuťovka převzalo celkem 54 výrobců, kteří uspěli se 127 výrobky. Historicky prvním titulem Rytíř české chuti byl dekorován držitel Českých chuťovek ze všech dosavadních ročníků František Janíček, spolumajitel uzenářské firmy z Židlochovic.

Foto Tchibo_TOF_Pracoviste_budoucnosti
18. říjen 2013

Prestižní cena TOP Odpovědná firma 2013 ─ Pracoviště budoucnosti, kterou pořádá a uděluje platforma Byznys pro společnost, má od včerejšího slavnostního večera ve Slovanském domě svého vítěze. Stala se jím společnost Tchibo Praha, která ocenění získala za inovativní projekty zaměřené na péči o lidské zdroje a podporu spokojenosti a rozvoje zaměstnanců v kontextu společensky odpovědného chování firmy. Hlavní cenu kategorie „Pracoviště budoucnosti 2013“ převzaly Martina Ježková, HR Director Tchibo Praha a Lenka Mašková, Corporate Responsibility Manager Tchibo Praha.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3